IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
Koldovstoretz
Koldovstoretz




 

 Marianna Dolohova

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Ira Dolohova

Marianna Dolohova Tumblr_ndtkkhJbFQ1r0ixdro2_250

Ufa, Rosja

błękitna

25

zamożny

zaufaj mi, jestem inżynierem transportu
Marianna Dolohova Empty

PisanieMarianna Dolohova   Marianna Dolohova EmptySob Paź 01 2016, 11:06
Меня зовут
Marianna Aleksandrevna Dolohova



DATA URODZENIA: 11.07.1971 / NAZWISKO MATKI: Kuragina / WIEK: 25
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Ufa, Rosja / STATUS KRWI: błękitna
STAN MAJĄTKOWY: zamożna / ZAWÓD: inżynier transportu / KORGORUSZ: jastrząb


ALCHEMIA: 8 / FAUNA I FLORA: 5 / LECZNICTWO: 5 / MAGIA KREATYWNA: 21
MAGIA ZAKAZANA: 2 / OKULTYZM: 5 / SIŁA: 10 / TRANSFIGURACJA: 16
WIEDZA MAGICZNA: 15 / ZAKLĘCIA I UROKI: 17 / SZCZĘŚCIE: 0 / TALENT: 4


Mam wciąż ten powtarzający się sen o chłopcu białym, ale nie jak śnieg, jak płatki orchidei, jak biały sok wypływający ze skórki świeżej figi, delikatnym jak wypadające rzęsy. Chłopiec, chłopak, dorastający już przecież, chociaż zawsze objawia mi się taki nastoletni, jakby nigdy nie mógł wejść w wiek męski. Obserwuję go bez słowa. Dłonie ma suche i popękane, czarne pajęczynki, pod paznokciami brud z suchej ziemi ciężkiej, którą cały czas, bez przerwy przekopuje, wcale nie zręcznie, jakby łopata wcale łopatą nie była, a drewnianym jedynie kijem. Zawsze ten sam, zawsze ten sam sen, ten sam chłopiec, ten sam dół, w którym stoimy razem. Ja patrzę na niego, on na mnie nie, dopiero kiedy mógłby, kiedy z jakiegoś powodu narzędzie odkłada budzę się, zawsze z niejasnym uczuciem pustki, jakbym przypomniała sobie o odległym wspomnieniu z dzieciństwa, z którego tyle szczegółów mi upłynęło.
Ilekroć on przyśni mi się nocą przez cały dzień nie daje mi spokoju myśl o tym, jakiego koloru ma oczy. I czy kiedyś się dowiem.
I dlaczego mi na tym zależy.

- Mania, przepraszam, podasz mi to?